ogretmenanne06_ Merhabalar 23 günlük oglum var normal doğum yaptım. Kafasının sağ tarafında yukarıya doğru sivrilik var ve orası baya yumuşak. Bu sivrilik ne zaman geçer ve özellikle yapabileceğim bir şey var mı
Kubracigimm ogretmenanne06_ sağ sol yatırmaya özen gösterin. Bir yatışında sağa yatıyorsa diğerinde sola yatırın. Normal doğumda özellikle kafa yamukluğu çok oluyor ama zamanla düzeliyor.
elfyns ogretmenanne06_ benim de oğlum 2 aylık ilk doğduğunda baya sivriydi normal doğum yaptım bende şuan da hep sağa yatıyor sola yatmayı sevmiyor biraz yamukluk var ama zamanla düzelir dedi doktor timy time yaptır dedi
Jelibonsmom ogretmenanne06_ ben de normal doğum 🤰 yaptım ve bebeğimin kafası tıpkı anlattığınız gibiydi zamanla düzeldi
elfyns ogretmenanne06_ evet bende çok takıyordum kaç tane doktora gösterdim hepsi zamanla gider dedi yüz üstü dursun dedi sürekli