bussyy1710 daha çok yeni baslamissn diyete sabırlı ol canım ben 3 ayı geçti diyetteyim zamanla hafifletecek bizde egzema hiç yok konak vardı tamamen gitti mesela.birde yediklerinin arasında kaçak yapıyor olabilirsin benim kızımın susam kereviz ve ispanagada alerjisi olduğunu tespit ettik alerji uzmaniyla süt ürünleri ve dana eti kuzu etide tuketmiyorm ayrıca kuruyemişlerede hassasiyeti var çok sıkı takip gerektiriyor alerji malesef yiyebildigim besinlerden bolca yemeye calis ben öyle yapıyorum şahsen aç kalmamak için