Kızlar dün alerji doktoru ile görüntülü görüştüm kendisi diyeti boşuna yaptığımı aslında yapmasam da olabileceğini söyledi ve diyeti iki hafta sonra açacağımızı söyledi normalde diyet vermezmiş ama başladığım için bozmamaya karar verdi 🙏🏻 profesör kendisi güvenim sonsuz birde devlet hastanesinde gittim o çok daha sıkı diyet verdi sonra bu doktorla görüştüm çok sevinçliyim ek gıdaya geçeceğiz 5 ay 2 günlük bebeğim 🌸 mutlaka bir uzman görüşü alın belki de boşuna diyet yapıyorsunuz ben gibi ❤️