Kızlar oğlum 16 ayı doldurdu. Küçük sandalyesi var onu çekiyor tezgaha masanın üzerine her yere çıkıyor. Sandalyeyi sakladım oyuncak bisiklet at kutu ne bulursa onu çekiyor çıkıyor tezgaha. Tabak filan oluyor yıkanmış çekeliyor onları. Oturma odasındaki masanın üzerinde çiçeğim var çıkıp toprağını dökmüş, vitrinin üzerine koydum en son. Her yere kilit taktım , priz koruyucu taktım zaptedemiyorum. 2 dk oturamıyorum. Islak mendil döküyor peçeteleri yırtıyor oyuncakları yere çalıp parçalıyor. Siz neler yapıyorsunuz? Kızım hiç böyle değildi ya 😭