Oykuumay Merhabalar 35 gün oldu sezeryan olalı dikiş yerim hala sızlıyor ve ara ara kasılıyor ayrıca dikişin alt ve üst kısmında hafif şişlik var normal bir süreç mi böyle yasayan oldu mu
mommmmmmm Oykuumay Merhaba evet şiş olması normal zamanla o şiş inecek kasılmalar biticek. Üşütmemeye dikkat edin özellikle ayaklarınızı. Sevgiler..