Arkadaşlar daha öncede hep griple ilgili postlar açmıştım bebeğimin gribi ne yazıkki geçmedi 2 seferdir doktora götürüyorum hiç bişi yok diyorlar siz tecrübeli annelerin önerisine ihtiyacım var. Oğlum 5 aylık 1 haftadır grip öksürüğü bi tık hafifledi ateşi de yok burun akıntısı hırıltılı solunumu ve öksürüğü var ciğerleri temiz denmişti ama neden bu hırıltı var tekrar doktora götürmeli miyim . Ciğerlerine inmesinden korkuyorum