Ayak tabanına sarımsak yağı sürün ben öyle gecirdim bazen burnundan hiç nefes alamıyordu azıcık burun ucuna değdiriyordun tarifi nette bulursunuz siz de sramsak ve baş yiyin baş ucuna soğan ve karanfil koyun biraz da sabırlı olun biz de hasta olduk kızım 3 günde atlattı öksürük vs gitti ben de 6 gün sürdü ama ilçsız gecti cok şükür