Kızlar merhaba 3 gün önce ikinci bebeğimi kucağıma aldım . Bebeğimde sarılık yüksek çıktı fototerapi gördü düşürüldü sarılığı . Emmek istemiyor 5 dakika emip bırakıyor yada memeyi red ediyor . Sizler ne durumdasınız önerileriniz ve deneyimleriniz neler ?