3 bucuk aylık olduk uyku düzeni yapamıyorum her şeyi denedim yok bi de atak mıdır nedir ne güzel emiyodu şimdi memeden uzaklaşmaya başladı emmek istemiyo doymuyor gerçi karnı doysa da uyumuyor benim bebeğim neden bu saate kadar uyumuyor lütfen bişeyler yazın okuyup uygulayayım allah rızası için uykusuzluktan yorgunluktan sütüm de olmuyor :((