Kızlar doktorun önerisiyle ocean vitamin d3 kullanıyoruz. İçinde iki adet başlık var biri damla şeklinde diğeri sprey. Eczacı iki başlıkta da tek damla damlatmamızı söyledi ancak bugün öyle olmadığını öğrendim. Spreyle 1 damlayla 3 şeklinde olacakmış bebeğim 55 günlük bugüne kadar tek damla verdim bi sorun olur mu acaba 😞