ahsenhatic Merhabalar bebeğim iki aylık hırıltı öksürük vardı doktora götürdük damla verdi. üçüncü günde toparladı derken en son ikindi saat beş de emdi. biberon kaşıkla hareket halinde hepsini denedim emmiyor neden olabilir ne yapmalıyım acil yardım
canan6668 ahsenhatic canım aslında çok normal rahatsızmış bol bol burnunu temizlemeye çalışın burnu ne kadar açık olursa emmesi o kadar kolay olur
ahsenhatic Damla burnunu açmak için vermişti zaten kizlar aslında rahat nefes alıyor burnunu sık sık temizliyorum.😔