Gecmıs olsun ya benım de 4 aydır gecmedı ve ben öksuruyordum da oysam alerjım varmıs arada hava alıyorum bir de kozalak surubu kullnıyorum cok şifalı oda cok rahatlattı havayı oyle sık sık kullanmam genelde surubu kullanırım sen de dene ıstersen inşaaAllah şifa olur