Solomonbaby kanguru almıştım bende 4 aya kadar kullanmadım korktum nefesissiz kalır diye geçen gün ilk defa dışarı çıktık ve çok memnun kaldım bel desteği olduğu için aşırı rahattı hiç yorulmadım bebeğimle ilk defa dışarı kanguruyla çıkmamıza rağmen sanki aylardır kanguruyla geziyormuş gibi hiç mızmızlanmadı kısacası bir bakın derim 🌸
