Edo_yekta12 lise döneminden yaz tatillerinden çalışmaya başlamış böyle kendi parasını kazanıp onu harcamanın tadına varmış birisi olarak hatta annesine destek eve destek olarak büyümüş bi kadın olarak 2023 hazirana kadar çalıştım . Sigortalı olarak 6 yıl 2 ay gibi gözükse de aslında 15 16 yaşlarımdan beri alışığım çalışmaya ayakta durmaya sürekli koşturmaya evde oturmak bana göre de değil evet . Ama 2023 haziranda 6 ayı bitirmek üzereydim işten ayrıldım tazminatımı da alıp . Evde bebeğimle ilgilenicem diye . Şimdi bu süreçteyim evet sıkılıyorum bazen bunalıyorum. . Maddi olarak da eşim tek başına kaldı . Benim aldığım para çoğunlukla çocuğa harcandı ihtiyaçları için vs hatta yeri geliyo yetmiyor da. Fakat küçücük bebeğimi de bırakacak kadar da içim rahat değil annem zaten yaşı 65 ayakları da rahatsız kendini zor idare ediyor toruna devamlı bakamaz bide aramızda ( yarım saat arabayla eğer ) otobüs aktarma vs ile 1 saat yol mesafesi var . Tek başına çıkamıyor dışarıya . Kayın validem rahmetli eşim tek çocuk benimde sadece erkek kardeşim var yani yakınlarımda çocuğumu bırakıp iş hayatına dönmem için kimsem de yok ki zaten ben 3 yaşına kadar bırakmayı da düşünmüyorum . İdare edeceğim bir süre daha eşimde bunu böyle kabul edecek her ne kadar 2 de falan iş aramaya başlarsın dese de ben düşünmüyorum