Sifali oğlum 14 buçuk aylık ben de gitmediğim doktor kalmadı geniz eti var prof gördü tanıdıktı ben önermiyorum şuan dedi. Yani evet uyku sorunu yapar ama yarım saatte bir uyanmaların sebebi şuan bu değil emin ol dedi 2 yaşından sonra bakalım dedi bana duruma göre ederiz dedi. Ama tabiki büyüklüğü vs doktor en iyisini bilir. Sprey kullandım nefes alması rahatladı fakat bizim uyku sorunumuz bunla da alakalı değil anladım yani