Arenmomy Merhaba arkadaşlar stresden uyuyamadım 2 buçuk yaşında oğlumun kulak arkasında şişlik var daha öncesinden doktora gösterdiğimde önemli değil demişti ama hala geçmedi çok tedirgin oldum aranızda bebeği bu durumda olan varmı yardımcı olurmusunuz
NisanB Arenmomy benim kizimin kulak arkasnda da var şuan 4.5 yasnda doktorlar önemli bsy degil dedi buyumedgi sürece dedi bazen yok gbi oluyo zaten bazen hafif belli oluyo
inciglms Merhaba canım benim kızımda oldu 11 aylık kaçarken 2 hafta hastaneye gut gel yaptık ihmal ettirme KBB götür bir hafta iğne tedavisi gördük geçmezse yine iğne dedi allahtan geçti lenf bezi iltihaplanma olmuştu
Arenmomy inciglms sağol canım çok teşekkür ederim çoçuğum açık kalp ameliyatı da geçirmişt hep o çoçuk doktoruna götürüyorduk o yüzden öyle dediği için önemsemedik ama geçmediği için çok kafama takılıyor Allahım korusun evlatlarımızı 🤲🏻
Badeninannesi1 Benim kızımda da zaman zaman oluyor doktora sormustuk bagısıklıgı düstügü zaman olabilir lenf bezi demişti diş döneminde olur mesela kızımda hep
Arenmomy Badeninannesi1 bizde de uzun zamandır var hep aynı duruyor çoçuk doktoru anlamaz mı acaba biz ona götürmüştük
Badeninannesi1 Arenmomy ben çocuk doktoruna sormuştum Yani bizde böyle en fazla 5-6 gün oluyor sonra geçiyor