Kızlar cidden artik aglicam diş diş diye diye cocugum hicbisii yemiyor, eskiden corbalar yerdi yogurt mayalardim ayrana bayilirdi yumurta güzel yerde şuan rahat 3 aydır asla agzina bisi sokuyor sadece beni emiyor. Mama vereyim diyorum aptamil doysun cook deli gibi sütüm gelmiyor diyor asla icmio, kaşik mamalar hicbisi yemiyor cocuk. Yani bu normalmi?.doktoru iyi dedi kilo boy iyi ama cook minnak minyon zayif cocugum herkeste biraz zayif diyince cook üzülüyorum. Cocuk yemek yemez zayif deseler tamam. Ama cidden yemiyor su için sadece cikolata filan bile veriom onu bile yemio. Sütten Kessel yermi çok kararsızım sütümle duyuyorum g