karahann Bebeğimde 2 gündğr dirençli ateş var influenza olduğu için 4-6 saate bi fitil sokuyorum şuan buz gibi ev de serın 23 derece ince bi tulum var üstünde elledim yanaklar kafa buz gibi örtsemmi bilemedim
babymomyyy karahann kız 23 derece buz gibi mi sıcaklığı iyi evin gayet . İstersen ince bi örtü ört çarşaf gibi
Lazziya23 karahann ince bir örtü örtebilirsiniz yazlık battaniye falan bence size serin geldiyse o yatıyor bir de daha serin gelir zaten ara ara kontrol edersiniz ateşini uyanıp
merveatlaseymen karahann kaç aylık bebeginiz gayet iyi bence 23 derece ense ve göğüs kısmına bakın bence veya bir ateş ölçer ile ölçüm yaptığınızda 36-37 ise idealdir zaten. Uyku tulumu gibi bişey varsa sadece onunla yatması yeterli olur☺️
karahann merveatlaseymen bebeğim 5 ay 21 günlük ama bu illet öyle bişeyki fitille bi anlık iniyor sonra bi cıkıyor 38.2 lere fitilin etkisi geçer geçmez tekrar nirvana🥺🦠
merveatlaseymen karahann oda sıcaklıgı iyi bence siz cok örtmeyin izerini allah korusun uyuyakalırsınız ateşi cıkar falan üsücegini sanmıyorum ben ama uyku tulumu varsa eger tog tarzı sadece onunla uyusun