Metoomom merve32_ benim bebiste hasta olduğu için doktor içir dedi sürekli balgam var atıyor ama yine başlıyor ne yaptıysam geçiremedim şu balgamı
ahsengunesveannesi Metoomom doğduğu günden beri verdim bende pamukçuk hiç olmadı bu sayede ayriyeten 1 çay kaşığı verdim zaten ☺️
kurabiyem28 Metoomom her şeyden verin. Minicik tadına baksın. 6 ayı falan beklemek bile gerekmiyor. İnanın 2. çocuğum olursa daha erken başlayacağım. zaten 1 çay kaşığı veriyoruz. Biz 5. ayda başladık. Dr kontrolüyle.