Oğlum 16 aylik dediği kelimeler
Baba 😄🤦♀️ dede, güye güye (güle güle), nennne,
i geceley (iyi geceler), bay bay ,ye (ne),
yeyen (neden), bazı şarkıları kendi dilinde eşlik eder ama söyler tabi dediğim givi tam demez ama demeye çalışıyor çok ağlarsa anne der 😄 tiyze (teyze) ,annnnnane (annanne), şuye (sude),
Bunları yazdığım givi kendi dilinde söyler ama çok nadir ,en çok da bıcır bıcır konuşur yani kendi diliyle anlaşılmaz. Ama ne istediğini anlatıyor konusamasa da yapiyor onda sıkıntı yok ama sizde bu sekilde de mi yoksa normal mi ?
16 aylik özellikle erkek bebekler ne zaman 2 li cümle kurar veya konuşmaya başlar çevrem geç kalmış givi yorumlarda bulunuyorlar ama kafam da karıştı