Nilgunelaa Bugün aşımızı olduk hemşire 44 ölçtü ben evde 45 ölçüyordum bir sıkıntı yok dedi ama normal değer 45-46 yazıyor hep sizde durumlar nasıl
Hayathayal Nilgunelaa benimki de görünüşe göre bebeğimin kafası büyük duruyor baş çevresi 45 9 aylık olacak ama kafası niye büyük acaba büyüdükçe bedenine göre oran sağlarmı
Nilgunelaa Hayathayal hiç bilmiyorum hemşire bize normal dedi ama 1 yaş kız bebek için 45-46 yazıyor. Erkek bebekler içinde 48.5 üst sınır yazıyor