Benimde bebegim 1 yasinda digildi gecen sene ben tutum,aktif sekildede emiyor,,sahurda bolca sut icerseniz,(2 su bardagi)ezana kadarda bolca su icerseniz cok rahat gecer,merak etmeyin anneler rabbim yardimci oluyor,,he bide sutu zenginlesdirmek icin 3 adet hurma sart.doktorum soylemisdi.