hemen anlatıyorum tabikiii😊
ben çok tatlı tüketiyordum öncelikle sütünüz azsa bunu önermiyorum evet bende tatlının süt yapmayacağına inanan biriydim ama gerçekten tatlı çok işe yarıyor kim ne derse desin 😂
ilk 1 hafta kendim diyet yaptım 2 kilo verdim
sabah 11 kalkış : büyük bardak limonlu su içine tatlı kaşığı sirke hepsini içiyoruzz sonra 1 haşlanmış yumurta 6 zeytin fazla fazla yeşillik 1 dilim peynir iki dilim ekmek
ara öğüne kadar ya yürüyüş yada lesile yapıyordum
ara öğün 16:00/17:00 sade kahve 3 kare bitter çikolata / yada 1 bardak kefir 8 tane badem
akşam yemeği 19:30/20:00
kurubaklagil yarım porsiyon yanına 8 kaşık pilav
yada bulgur makarna hangisini isterseniz genellikle ben çok tavuk severim tüketirim haftada bi kaç kez tavuk yaparım ya haşlama ya kızartma yada biberli körili pilav tüketimi olduğu zaman ekmek azaltılmalı günde 4 dilim ekmek varsa pilav yenildiğinde 1 dilim olucak mutlaka çorba içiyorum çorba olduğu zaman ekmek tüketmiyorum
son ara öğün 21:30
önceki ara öğünde süt kefir tüketimi yaptığımda akşam ki ara öğünüm incir veya ceviz oluyordu 2 tane tüketin veya galeta 2 adet
işin püf noktası kesinlikle yürüyüş veya lesile ve boolll boll su 2.5 lt kilonuz 80nin üstündeyse 3 litre ilk bir hafta kendim denedim ama sütüm azalmasın diye şuanda diyetisyene gidiyorum gitmeme gerek yokmuş çünkü zaten kendileride demişti doğru metodu uyguluyorum ve gayet güzel kilo veriyorum ben gerçekten hayatım boyunca hiç diyet yapamadım ya yarım bıraktım yada direnç sağlayamadım ama artık kendimi sevemez hale geldim alışveriş yapamaz oldum özgüvenim yerlerde etrafımda ki herkes çok kilo aldın siye diye psikolojimi bozdu ilk 1 hafta çok zorlandım açıkcası ama kilo verdikçe motivasyonum yükseldi haftada bir kaçamak yapıyorum dengelemek şartıyla geçen gün içi çikolatalı katmer yedim yarım porsiyon😂 ertesi gün bol limonlu su ve ekmek meyve tüketmedim herkese başarılar şimdiden hepimizzzz güzeliz çiçeğizz fitizz😂🫰🏻