Bebegim emzik almadi bastan beri , kolik bi bebek ve sadece memede sakinlesiyor bu nedenle sürekli emmek istiyor 10 dk anca oyalayabiliorum baska seylere dikkatini dagitmaya 10 dk dan fazla olmuyor agliyor sürekli , bebegi böyle olanlar neler yapiyorsunuz sakinlesmesi icin. Bu arada oglum 1,5 aylik.