cansuerdogann7790 10 gün oldu dünyaya geleli ama son günlerde gözlerinde çok fazla çapaklanma var sütümle siliyorum ama bi düzelme olmadı yaşayan var mı bu durumu?
girlmam cansuerdogann7790 benim kızımda ilk dogdugunda aynı durum vardı her ikisinde biri hemen geçti diğeri kaldı bir süre devam etti damla kullanmistik biz öyle geçti doktora goturnende fayda var
eurydice cansuerdogann7790 merhaba ilk biz de yaşadık pamuğa serum fizyolojik sıkıp gözünü siliyordum çok çapaklanırdı zamanla geçti emzirirken parmağımla gözyaşı kanalın çabuk açılması için burnun yanına üst tarafına hafif bastırıp çekiyordum
melisamoms cansuerdogann7790 4,5 aylık kızım 1 aylıkken başladı hala devam ediyor damla kullandım işe yaramadı masaj yapıyorum yaşına kadar açılmaz ise göz doktoru göz pınarı kanalını açacakmış o sıvının buruna gitmesi gerekiyormuş normalde
Kullanici61 cansuerdogann7790 benimde bebegimde 2 ay gecmemisti daha sonra göz pınarına günde 4 kere masaj yaptım ve günde 1 kere çay ile sildim ve gecti. Süt sürmeyi önermiyorlar
Ozgebf cansuerdogann7790 süt sürmeyin orda bakteriyel bir durum varsa onu da besleyebilir. Benim kızımın da tek gözü çapaklanıyordu. Doktor damla vermişti.
Gizoooos cansuerdogann7790 benimde bebeğim 43 günlük ilk haftadan beridir var 2 defa ayrı göz damlaları kullandım ikisindede geçti ama tekrarladı bu seferki 3 oldu ne yapıcam bilmiyorum
ygmrln cansuerdogann7790 süt sürme canım bakteri ürer şekerli süt. Pamuğu azcık ılık bi suyla ıslat çapaklandıkça temizle sil. Bizim de oldu açamıyordu gözünü resmen bana doktor öyle yap dedi bi kaç güne geçti