Instagramda çocuk doktorunu dinledim. Suyu kaynattıktan snra mamayı atmamızı söyledi.
Ama mama yapılışı suyu on dakika kaynatıp 40 dereceye düşünce mamayı atmamız gerektiği yazıyor. Hangisini yapsam kafam karıştı. Mamanın arkasındaki tarifi yapınca bebeğim üç dört gün kakasını yapmıyor. Birde doktorun söylediği gibi yapayım dedim. İki üç gün kakasını yaptı.
Şimdi kafam karıştı. Doktorun söylediği tarif mi? Mamanin arkasında yazılan tarif mi? Siz mamayı nasıl yapıyorsunuz arkadaşlar.