birkizannesi-35 Merhaba kızım 5 günlük sürekli emmek istiyor anne sütü+ mama veriyorum 2 saatte bir dedi doktor ama bu 1:30 saatede düşebiliyor. Durduramıyorum. Sürekli aranıyor. Emzik mi kullansam acaba? Kullanırsam da meme reddi olur mu diye düşünüyorum Sizce?
Unicorn67 birkizannesi-35 şuan onun tek reflexsi emmek oyuzden aranıyor olabilir huzursuzsa açtir yada gazı vardır . Emzige gelince meme reddi yapacağını sanmıyorum dogdugunun 2.gunu verdim Cok şükür bir sıkıntı olmadı sadece uyku saatlerinde emiyor
Zengo birkizannesi-35 valla guya vermeyecektim bende ama 2.haftaya kadar dayandim.Herkes hastanede baslamis.Artik sana kalmis canim.gonlun den ne geciyosa
aryaea Benim kızım da 35 günlük ilk günler sütüm az olduğu kızım da zayıf olduğu için çok Ememiyordu mama + meme veriyordum. 10. Gün doğum kilosuna dönünce isterseniz emzik verebilirsiniz memeyi alıyor kilo alımı da güzel dedi. 15. Güne kadar bekledim sonra baktım sürekli emmek istiyor göğüs uçlarım tahriş olmaya başladı verdim emzik alışması 1 haftayı buldu zaten. Meme reddi yaşamadık emmeye alışınca verirseniz yaşamazsınız muhtemelen.
tunaaamom24_ Benim de 15 günlük, uyanık olduğu her an meme istiyor. Memede uyuyor karnı tok biliyorum ama memeyi alıp iki dakika sonra uyuyor. Ben de emzik vermek istemiyorum ama bunu düzene koyabilir miyiz acaba ? Yoksa emzik kaçınılmaz mi olacak ki