Bilen7 benim oğlumdada oldu egzama 2. 3ay sürdü kaç doktora gittik ama boşuna hep kortizonlu kremler veriyorlardı eşimin arkadaşı öğrenmiş oğlumun egzaması oldunu eşime bitane eczane krem yapıyormuş karıştırıp yaptır dedi onun çocuğundada varmış geçmiş ben tereddüt ettim ama mecbur kaldık çok kötüydü sağlık ocağında kremleri yazdırdım doktor bu çocuk için kremler deyince içim rahat etti kullandık ve 4gunde gecti şimdi az kızarık olsun sürüyorum hemen geçiyor öğrenip size atayım