Arkadaşlar şimdi burda da diğer ek gıda sayfalarında da gördüğüm okuduğum bebeğin 1 yaşına kadar ana öğünü emiyorsa anne sütü emmiyorsa formül mama olmalı diğer ek gıdalar ara öğün olarak verilmeli diyor. Şimdi ben mama verirsem zaten o uzun süre onu tok tutuyor sabah uyanınca direkt yumurta kabine falan versem yiyor ama öncelik anne süt ya da mama dendiği zaman kafam karışıyor açıkçası. Çünkü emzirdimten sonraya da mama dan sonra ek gıdayı yemek istemiyor bebeğim mesela çorba nasıl ara öğün olsun bu ara da bebeğim 7 aylık oldu. Zaten memeye çok düşkün değil geceleri emiyor . Siz nasıl yapıyorsunuz