ferahmete 2.5 aylık oğlum belki 10 kere değişti uyutma şeklim😂
İlk zamanlar memede uyutuyordum, sonra kucağımda dik bir şekilde, sanki kangurudaymış gibi ninnilerle uyutup yüzüstü yatırıyordum, sonra bi anda yüzüstü yatmayı bıraktı, gündüz bebek arabasında uyudu ileri geri sallayarak gece kucağımda pıt pıt poposuna vurarak,ağzında emzikle. Şu an gündüz emerek ya da bebek arabasında, gece yatağa yatırıp ağzında emzikle ve bazen uygulamadaki uyku seslerinden açarak, bazen de poposuna pıt pıt vurarak. Nasış değişti nasıl oldu bi fikrim yok. Deneye deneye buldum hep nasıl uyumak istediğini. Hep o karar verdi ben de uydum 😂 ama emzik en büyük yoldaşımız. Allah icat edenden razı olsun