Herkese merhaba uzaktan yürütebildiğim bir mesleğim var serbest meslek mensubuyum 2 çocuğum var biri 9 aylık.bugüne kadar küçük kızımı 3-4 saatten uzun bırakmadım bir nevi doğum iznindeyim.pazar günü başlayacak şekilde 6 gün boyunca gitmek zorunda olmadığım mesleki eğitimim var.bu eğitimden sonra aynı eğitim 1-1.5 yıl kadar açılmayacak.dediğim gibi zaruri olmayan bir eğitim için siz olsanız 6 gün aralıksız şekilde 10ar saat bebeğinizi bırakır mıydınız?