Kızlar merhabalar. 23 aylık olmamıza sayılı günler kaldı. Bir kizim var. Sanırım ilk çocuk olmasından mıdır bilmem haliyle biseyler gecikince endişe ediyorum azıcık🙈🙈 tek kelime olarak çok kelimesi var. Dediğim herşeyi tekrarlar mutlaka. Önce yakın kelimeler söyler 2,3 gün sonra dediğim kelimeleri net şekilde çıkarmaya başlar. Ekran telefon vs asla yok. Sürekli parklara çıkarıp ilgilenirimm. Ama haliyle yinede kendimi sorguluyorum bir yerlerde acaba yanlıs biseyler mi yapiyorum diye. İkili kelimelerimiz henüz yok. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba. Yazarsanız çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkürler♥️🌸