Benim normalde lohusalıkta 30 günde bitmişti lekelenme şeklinde devam etti 2-3 günde öyle sürdü ,bir haftadır karnım ve belim ağrıyordu usuttum sandım meğer âdet agrisiymis ,bu benim ikinci çocuğum ve bebeğim şimdi 50 günlük ben bugün âdet oldum ne zaman yumurtladim da şimdi de âdet oldum ,vücut ne merakliymis hamile kalmaya süt korur yok hemen olmazsın demislerdi yok öyle biseyy