Bebeklerde k vitamini sentezleyen bakteriler olmadığı için kanamalarda pıhtılaşma oluşması için dışarıdan müdahale edilip iğne vuruyorlar. Biz iki kere olduk. Başta önlem için vurdular. Sonrasında da göbek bağı düştü ama kanama olduğu için vurdular. Sonrasında kanama olmadı. Test vs. de yapılmadı. Dediğiniz değeri hiç duymadım. Konu üstte kalsın diye yazdım. Geçmiş olsun 🌸