muntalp Emha tefal kullanıyorum, diğerlerine göre daha yüksek sesli çalışıyor, onun haricinde memnunum.
Kaymakliiball Bende Philips aldım 2 ay oldu alalı aslında pratik ama alıştığımdan mı ne bilmiyorum (oburuuum biraz) çok yavan geliyo tadı bana tavuk dışında memnun kalmadım 🤦🏻♀️
Ebru__ Airfrairlerle ilgili içerde kalan yağ çok zararlı hale geliyor diye epey video çıktı bir bak canım istiyosan