Kızlar yarın biz tam 1 aylik oluyoruz sütüm yetmediginden mama takviyeside veriyoruz aptamil veriyorduk 90 3 kaşık koyuyorduk bir baktım mama bitmiş biraz önce babam evolvia bulmuş bu saatte onu nasıl vermeliyim hastanede kullanmistik bu markayi dogum yaptığımda İnternet’e araştırdım tam ölçek bulamadım farklı bir mama da birsey olur mu edermi korktum mamasizda olmaz bu gece zor olurdu doymuyor mamasiz da