Kızım 34 aylık son 2, 3 haftada inanılmaz ağlak uyumsuz bir çocuk oldu.Geceleri çoğu zaman kriz ve içinde inanılmaz bir öfke vurma itme buda genelde istediği olmadığı zaman . Herşeye tamam da bu ne zaman biter biraz kafayı yedim ben sanırım ağlıyorum o ağlarken anne ağlama diye daha çok ağlıyor.Kemal sunalın gilmi gibiyiz yazarken komik ama cidden 10 dakika boğazını yırta yırta ağladı.Birde siz bu durumda napıyorsunuz ben genelde kendi haline salıyprum ama o beni salmayıp paçamda ağlıyor anne anne diye kedimide sakinleştiremiyorum artık konuşsam duymuyor da yani bir çıkmaz içindeyim 😒