dilara2387 2 aylık bebeğim sürekli ışığa ve avizeye bakıyor normal led avize ilgi çekiciliği yok her odada aynı şekil sebebi nedir
lidokain dilara2387 çok normal değil mi dikkatini çekiyor. Bunu da sorgulamayın😀 Ama gözlerine zarar verebilir.
prensesinannesi11 dilara2387 benim bebeğim 6 aylık oldu hala bakıyor çünkü dikkatlerini çekiyor ışık yansa da yanmasa da bakıyor heyecanlanıyor gülüyor sanki orda bir şey varmış gibi 😀
Bebegimm1 dilara2387 tavana duvara ışığa bakmayı seviyorlar bi kaç ayada evi gezip keşif etmek isticekler ve evi oldugunu bilicekler şahsen benmki başka yere gidince başkasının evi oldugunu biliyordu kendi evimize gelince mutlu oluyordu 😊
asrinhatasi dilara2387 bunlar normal şeyler ama. Tavanda nesne olması ilgisini çekiyor. Benim oğlum da yeğenim de lambaya bakardı lambaya tepkiler verirdi. Çevresini keşfediyor. Aksine algıları açık diye mutlu olun hiç endişelenmeyin 🌸
dikkatbebekvar dilara2387 avizeden gözünü ayırmazdı benimki bi 3 aya kadar belki sürdü sonra gecti. Isık yanmasa bile onu izlerdi sürekli 😂ben de endişelenmeye baslamıstım, bi sıkıntı yok yani cok normal.