Selam sevgili anneler. Bilenler vardır bir kaç gündür post açıyorum. Oğlumla sosyalleşmeye başladık her gün parka götürüyorum , oyun grubuna başladık dün, hava soğuk olduğu günler avmde oyun alanına götürüyorum. Şunu farkettim oğlum (16aylık) çocukların yanından hiç ayrılmıyor. Mesela bir çocuk oyun alanında kaydırağa gidiyor oğlum peşinden gidiyor kayıyor , tünele giriyor çıkıyor oğlum onun peşinden tünele giriyor, dönen oyuncağa biniyor oğlumda hemen onunla biniyor. Bugün avm de yüksek platform var sahne yani 10 çocuk falan 1 balonun peşinde koşuyor onlar genel olarak büyük 4-5 yaş üzeri oğlumda onların peşinden koşuyor balonu kapınca eline alıp kaçıyor falan. Normal parktada öyle çocukların yanına gidiyor elini tutuyor onları izliyor , kayıyorlar mesela oğlum kahkalarla onları izliyor onları incelemeye bayılıyor kısacası. Bu durum normal değil mi yani güzel bir şey demi ?