gozdesari Yarın bizim 20. Günümüz ve akrabalar yarı kirkini yap unutma falan dediler ben nasıl yapicam hiç bilmiyorum bana lütfen fikir verin. Akrabalara soramadım nasıl oluyor diye ama biri beni aydinlatsin
Bebegimm1 gozdesari yarı kırk yok sadece 40. Gün gusul alıyorsunuz eskiden bebege de kırk derlermiş ama dinimizde anneye deniliyor yani bir anlamı yok böyle şeylerin
Ozge_5555 gozdesari yarı kirkini yapmadık öyle kutlama falan sadece yikamistm 40 ında da işte küvetin yanına konulcak şeyleri koydum anı kalsın diye
ay5k gozdesari Hiç bir anlamı yok sadece 40 gün dolunca sen gusül abdesti alırsın ,bebeğinide yıkarsın . Hepsi bu kadar.