biricigiminannesi26 Kızlar komşum poğaça yaparken kızı sıcaklıklığı sona getirmiş çabuk pişti ama hafif bir koku var yenir mi acaba onlar yiyor ama ben bilemedim
balinayakafaatanhamsi biricigiminannesi26 yüksek ateşte pişen poğaçalar zehirlenme yapıyor. (!) Bilmiyormuydun yoksa. Kesinlikle yeme. Yoksa tam alnının ortasında kocaman peynirli bir poğaça çıkar.
biricigiminannesi26 Serpil51 hafif bir kötü koku var kimyasal gibi kokuyor 250 derecede fırının mı kokusunu almış acaba
Bir-prens-annesiii biricigiminannesi26 kadın çocuğuyla uğraşmış emek vermiş içine sinmiyorsa yeme buraya yazmaya ne gerek var saçma saçma postlardan bir tanesini açmışsınız
biricigiminannesi26 Biraz araştırırsanız yüksek ısı da pişirme kansorojen olduğunu öğrenebilirsiniz ki komşumda merak etti @Bir-prens-annesiii @Serpil51 @balinayakafaatanhamsi
Serpil51 biricigiminannesi26 Öyle diyorsunuz ama mesela ben 250°’de patates kızartıyorum o zaman kanserojen oldu demekki henüz ölmedik ama hadi hayırlısı bakalım
melegim71 biricigiminannesi26 son ayarda pisirmek fırında sorun yapmaz buyuk bi ihtimal temizlediler yagcozle felan pisirirken siiinmistir ilk pisirmeyse eger ama normalde yuksek derece problem yaratmaz ama sizi dusunup getirmis kusurmus gibi yazmasaniz olurdu bence zaten bi koku varsa rahatsiz eder yemessiniz olur biter
biricigiminannesi26 Serpil51 işte kanser vakalarının artış sebeplerinden deniliyor araştırmadan konuşanlar var burda
biricigiminannesi26 melegim71 uzun suredir kullanmamış ve çok yüksekte pişirince o da korkmuş bana geldi sordu
biricigiminannesi26 Papatya-eylul88 senin gibi cahil olmak isterdim herşeyi yer içer sonumu düşünmezdim dermişim🤭 Kanserojen yiyeceklerden haberin var mı 🤭