mrs_moomm ilk on gün sürekli kaka yaptı. Siyahtan sarıya dönmesi normal. Hatta sanki incir yemiş gibi tanecikleri sarı olması bekleniyor. Normal bağırsak düzenine geçmiş olacak sonrasında. 6 günde sarıya dönmesi de beslendiği anlamına geliyor. Sulu olması da normal. İshal değil aslında bağırsak florasi şuan öyle çalışıyor. Sonradan biraz katilasiyor.