Değerli anneler merhabalar, kızım 1 hafta önce hırıltılı grip oldu sarımsak kürü yapıyordum düzelmedi. İbufen ve rhinfant doktorumuz verdi alerjik bir çocuk o yüzden alerji doktorumuza sorarak verdik. 5 gün geçti ameliyat oldum antibiyotik kullanmak zorunda kaldım onuda kullanıyorum serum fizyolojikle açıyoruz ama bir türlü geçmedi tek şikayetimiz hırıltılı grip. Buna eşlik eden bir öksürük yok, uyurkende ağzı kapalı yatıyor, sadece emerken zorlanıyor nefes almakta. Kuzenlerden bulaştı… Daha ne yapabilirim ek gıda kesinlikle istemiyor benim durumumda vahim cok zorlanıyorum sizler bu şikayetleri yaşadıysanız nasıl atlattınız tecrübeli anneler yardım edermisiniz?