Uzun süredir sağ gözüm seğeriyor. Öyle böyle değil ama çok fena. İnternetten baktım fazla kafein kullanımı,uykusuzluk,alkol tüketimi falan yazıyor. Bide sevinçli haber alacağına işaret eder yazıyor jdsjdjsk 1 ayı geçti anlam veremedim nasıl bi habermiş bu😂 şaka bir yana göz doktoruna falan gitmem gerekiyor mu?