Birkaç ay sonra işe başlamayı düşünüyorum ama iki tane küçük oğlum var .sağlıkçıyım muhtemelen 24 saat nöbet tutacağım ve nöbet çıkışı uyumam gerekecek.bu durumlarda nasıl oluyor .muhtemelen öğlene kadar falan uyuyabilirim ama çocuklar çok rahat bırakmaz diye düşünüyorum .siz çok zorlaniyor musunuz ?evin düzenini nasıl tutturdunuz? oturtabildiniz mi bana biraz tüyo verir misiniz?