yigitinaannesii Kızlar sizce bu modelden servis nasıl olur? Runner yapmıştım bunu konsol üzerine yaptım ama servis olarakta beğendim. 6’lı yapsam mı?
1aysekaplan yigitinaannesii güzel olmuş canim eline sağlık acaba cicekler olmasa servis için daha güzel olmaz mi
Avesila yigitinaannesii Bence çok hoş. Ortaya tabak, çiçek detaylarının üzerinede çatal kaşık denk gelir. Miss.
delirmeceler yigitinaannesii elinize emeğinize sağlık ben seviyorum böyle nakış işlerini bence çok zarif durmuş ama servis altı için yuvarlak dahada hoş durabilir
Bebegim_28 yigitinaannesii elinize sağlık.. Zevkler tartışılmaz tabi ki ama çiçekler olmasa bence daha şık durur bence
Bebisss03 Ben bu şekilde kullanıyorum bence çiçek olmadan daha zarif ve şık duruyor zevk meselesi tabi ☺️