sendrom58 3 yaş çocuklarınız kaçta yatıp kaçta kalkıyor? Öglen uykusu yapıyormu. Benim oglum 9 da kalkıyor gece 11 de yatıyor normalmi bu? Öglen uykusu yok
Bebegimm1 sendrom58 9 da kalkıyor 9 da yatıyor öğle uykusunu 2yaşına girmeden bıraktı akşam oyun oyna yemek yedir banyo yaptırıyrm yataga geçiyorz yatıyor
Hope77 sendrom58 bence normal gibi oğlum henüz 29 aylık sabah 7.8.9 kaçta kalkarsa öğle ona göre 1,2 saatlik uykusu oluyor gecede 10.30 11 civarı uykuya geçiyor ama 3 yaşta bırakırız artık öğle uykusunu çünkü şimdi dayanamıyor henüz
Bebegim_28 sendrom58 3 yaş 4 aylık kızım.. 6 7 aydır gündüz uyumuyor. Eğer sabah 7 gibi kalkarsa mutlaka gündüz uyutuyorum. Ben yatarsam oda yanımda uyur.. Ama 9 veya 9.30 gibi kalkarsa zorlamıyorum yoksa gece de gec yatar diye.. Akşam saat 9 10 arası uyur
enguzeli sendrom58 benim çocuğum uykucu her halde sabah 8.30 da kalkar öğlen 1 2 gibi 1 saat şekerleme dinlenme yapar akşam da 10 da falan en geç 10.30 da tekrar yatar ( 3 yaşında)