Rabia26 geç kalmışsınız sanırım ☺️ benim annem alıştırmıştı 2 aylıkken pekmeze şekere batıra batıra kavga döğüş alıştırdı. 5 ay emdi sadece bi bütün olmuşlardı resmen oynarken uyurken emziksiz asla olmuyordu. sonra bi yere giderken sadece 2 kez yanıma almayı unuttum o şekilde emziksiz uyuttum mecburen, eve geldiğimde aldıramadım kaldırıp attı gerek yokmuş böylede uyuyabiliyorum dedi sanırım 😄 pekmeze batırıp verebilirsiniz ama damak şekli bebeğe göre değişiyo biz yassı olanla alıştırdık damaklı olanı hiç sevmedi. Avent ultra soft sevdi sadece markasını unutmuş olabilirim. Ama çok iyiydi