Yaklasik 2 yil suren sirt agrim var , agri kesiciler kortizonlar kullandim gecmiyor , bugun kan tahlili akciger filmi kalp ekg yapildi bakildi hepsi temiz cikti cok şükür, sirtim icin ortopediye gitmem gerektigi soylendi, daha önce doktora gittigimde omurilik kemigimin egri oldugu soylendi fizik tedavileri jimnastik masaj hepsine gittim iyi bir sonuc alamadim, ilaclarin hic bir etkisini gormedim. Sirtimin sadece bir kismi agriyor ve bu agriyi geciremiyorum iyi degilim kotuyum