Bebeğim neredeyse 10 aylık. Şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı. Şu an diş çıkarma sürecinde üstten 4 dişi çıkacak belli oldular artık. Bu akşam altını bir açtık ki pişik olmuş birdenbire nasıl oldu anlamadım kakasını asla uzun süre tutmam hemen değişirim. Farklı bir şey de yemedi daha önce yediği şeyler hep. Aynı ıslak mendil aynı bez. Aklıma dişten başka bir şey gelmiyor. Siz ne dersiniz diş çıkarma sürecinde pişik olur mu?